3 Ocak 2018 Çarşamba

PHYSCANS FORMULA ÜRÜNLERİ

Herkese merhabalar.
Ekim ayında katılmış olduğum #ebruvefusunilekisamerhaba etkinliğinde ilk kez tanıştığım physcans formula ürünlerini biraz sizinle incelemek istiyorum.






Nude wear fondoten ve yanında fırçası ile satılıyor. Fondoteni ilk başlarda pek sevemedim ama daha sonralarda kullanmaya başladıkça elimden düşmemeye başladı. Fırçası ile uygulaması zor oluyor ben sünger ile dağıtıyorum.
Yüzümdeki kızarıklıkları kapatıyor ama sivilce gibi cildimdekileri bir nebze kapatıyor.
Uygulanmış hallerini instagram da zaman içerisinde paylaşacağım.

İNDİRİMSİZ FİYATI 90 tl



Nude wear serisinden aydınlatıcı stick olarak geçiyor.
Fakat bunu kapatıcı olarakda kullanabilirsiniz.
Ben genelde kapatıcı olarak kullanıyorum ve kapatıcılıkta başarılı buluyorum.

İNDİRİMSİZ FİYATI 50 tl
Kokusuna aşık olduğum ve rengine de tutulduğum bir allık.
Kokusu hindistan cevizi kokuyor.
Doğal bir duruşu var.
Günlük makyajlarda rahatça kullanabilirsiniz.

İNDİRİMSİZ FİYATI 70 tl



Özellikle en üstteki rengi aydınlatıcı olarak severek kullanıyorum.
Ortadaki renk bronzer olarak kullanılabilir ama ben pek bronzer tercih etmiyorum.
Far olarakta kullanıyorum güzel duruyor.
Son renk ise daha da koyu. Yine onu da far olarak kullanıyorum

 İçeriğindeki etkenler,
Talc, Mica, Caprylic/capric Triglyceride, Isostearyl Palmitate, Magnesium Stearate, Synthetic Wax, Polyethylene, Silica, Boron Nitride, Dimethicone, Nylon-12, Maltodextrin, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Acrylates Copolymer, PTFE, Mucuna Pruriens Seed Extract, Ascorbyl Palmitate, Inositol, Tocopheryl Acetate, Tin Oxide.

İNDİRİMSİZ FİYATI 95 tl
 

Sexy booster maskara ilk olarak ambalajı göze çarpıyor ve üzeri kadife :)
Fırçası sık fırçası var.
Kirpikleri tek tek ayırıyor fakat  kattan fazla sürerseniz örümcek bacakları gibi kirpikleriniz olabilir.
Ben iki kat sürüyorum güzel duruyor.

İNDİRİMSİZ FİYATI 65 tl


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder