6 Şubat 2018 Salı

2 ÜRÜN 1 YORUM #1

Merhabalar,
#2ürün1yorum yazımda bugün sizlere sıvı saç kremi adı altında satılan fakat benim saç açıcı olarak kullandığım 2 üründen bahsedeceğim.

İlk olarak restorex sıvı saç kreminden başlayayım,

Daha önce bununla ilgili yazı yazmıştım ona buradan ulaşabilirsiniz.


  • Saçlarımın keçeklerini açıyor
  • Saçlarımı besliyor
  • Saçlarımı güzel kokutuyor
  • Saçlarımı dökmedi
  • Fiyatı indirimde 6-7 TL
İsana ise daha önce burada incelemedim.
Pekte kullanmadım.

  • Saçlarımın keçeklerini açamadı.
  • Saçlarımın daha da dolaşmasını sağladı.
  • Biraz saçlarımı döktü.
  • Ben alırken yanlış hatırlamıyorsam 10 TL civarındaydı.


7 yorum:

  1. restorexi henüz deneyemedim ama merak ettim şimdi..

    YanıtlaSil
  2. restorex harika kokuyor :)

    YanıtlaSil
  3. Restorex'i fene bulmadım bende ♥

    YanıtlaSil
  4. Restorex'i ben epeydir kullanıyorum. Saçlarımı açmakta bence başarılı ve dediğin gibi gayet güzel kokuyor. Fiyatı da normal zamanda bile diğer kremlere göre gayet uygun. Ve saçlarımın uzamasına da katkısı olduğunu gözlemledim.

    YanıtlaSil