20 Şubat 2018 Salı

AVON ALIŞVERİŞİ K2


Herkese merhabalar.
Geçen ay avondan bir kaç parça ürün aldım.
Yeni çıkan mark epic rujlarından 3 tane alana bir cherish parfüm hediyesi vardı.

Renklerine bayıldım.
Belki diğer aylarda farklı renklerini de alabilirim.
3 tanesi 25 TL diye bir mesaj geldi ama hemen kaptım.
Ben üye olduğum için fiyatlar daha indirimli oluyor.


Geçen ay çıkan ama benim anca alabildiğim likit metalik ruj.
Rengine kokusuna yapısına bayıldım.
Bunun dışında 2 rengi daha var ama onlar benlik değiller.
Bununda fiyatı 18 TL civarındaydı.
Mark epic rujların duruşları

Mark likit metalik ruj duruşu

3 yorum:

  1. Güle güle kullan😊

    YanıtlaSil
  2. rujların rengi harika :)
    Selam sayfamda 2 tane çekiliş var beklerim :)www.kozmetikpsikolojisi.com

    YanıtlaSil
  3. Adsız7.9.19

    Mark.epik rujlarin adlari nelerdir soldan saga. Sagdaki koyu pembe mor durani ozellikle begendim.

    YanıtlaSil