8 Şubat 2018 Perşembe

BANGGOOD HAUL 2/ BANGGOOD ALIŞVERİŞİ 2


Herkese merhabalar.
Daha önce banggood sitesinden bir fırça seti aldığımı söylemiş ve yazısını yazmıştım.
Nail art olayına girişmek istiyorum fakat tırnaklarımı çok uzatamıyorum çünkü çok çabuk kırılıyorlar. Bunları sipariş ederken yine uzun tırnaklarım vardı.
Biraz geç geldiği için tabi ki kırıldı ve hepsini kısaltmak zorunda kaldım.


12 küçük kap içerisinde aliminyum folyo tarzı bir ürün var fakat çok inceler.
Dikkatli tutmak gerekiyor.
Bunlarla sadece nail art değil makyaj yapmayı da düşünüyorum.


Renkler  gayet kullanışlı.
Bronz,altın,gümüş ve altın mavimsi gibi bir renkte var.



Boyutu bu şekilde.
Küçük kutu ama içerisindeki ürünler az değil.

Ürünü site de görmek için buraya tıklayın.
Şuan için türk parası ile 16 TL
4.24$ falan oluyor fiyatı.


Sitede bir çok farklı ürün grupları mevcut benim sürekli baktığım takip ettiğim kısım ise moda

3 yorum:

  1. renkleri çok güzelmiş değişik nail artlar yapılır bunlarla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle aklımda deli fikirler var :)

      Sil
  2. Bloggerlar Sanal Alemde Buluşuyor!
    Merhaba, yazınız için teşekkürler. Bloggerların buluşma ve sosyal paylaşım platformunda sizleri de aramızda görmek isteriz. Böylelikle diğer bloggerları tanıyabilir, yeni fikirler edinebilir ve içeriklerinizi daha geniş kitleye tanıtabilirsiniz. İyi çalışmalar.

    http://blogworld.com.tr.ht//welcome

    YanıtlaSil