2 Şubat 2018 Cuma

BUGÜN NE KULLANDIM #1 WHAT I USE TODAY ? #1

Herkese merhabalar.
Sizlere günlük olarak kullandığım ürünlerden bahsetmek istiyorum.

Makeup revolution paleti

  • Pigmentasyonu güzel
  • Biraz tozutma yapıyor
  • Kalıcılıkları iyi
  • Fiyatı indirimlerde uygun oluyor
  • Watsons mağazalarından yada online watsons sitesinden alabilirsiniz.
  • 57.90 TL
Alix avien göz kalemi
Canım özlemin bana gönderdiği göz kalemi.
  • Daha önce bu markadan denememiştim
  • Biraz sert uçlu
  • Göz içime kalemi çekerken biraz gözlerimi acıtıyor.
  • Fiyatı sanırım 11-12 TL civarında ben öyle buldum.
Faberlic kapatıcı
  • Fırçasını sevemedim. Küçük olduğu için ürünü az az veriyor.
  • Orta derecede bir kapatıcılığı var.
  • Uygun fiyatlı.
  • @faberlictruyelik sayfasından ulaşabilirsiniz.

Huncalife Cashmere Gold serisi Maskara
  • Kirpiklere hacim veriyor
  • Tek tek ayırıyor
  • Kirpiklerimi dökmedi
  • Akma problemi yaşamadım.
  • 3 katta istediğim görüntüyü elde edebiliyorum
  • Fiyatı 40 TL
Farmasi bb Krem
  • Her zaman dediğim gibi en sevdiğim bb krem.
  • Kapatıcılığını yüksek buluyorum.
  • Kalıcı
  • Kalıp gibi durmuyor
  • Ağırlık hissi vermiyor
  • Fiyatı da uygun
  • Farmasi danışmanlarından bilgi alıp sipariş verebilirsiniz.
  • Fiyatı 40 TL
Farmasi VFX PRO makyaj bazı
  • silikonumsu bir yapısı var.
  • Rengi yok şeffaf
  • Az ürünle tüm cildinize yedirebilirsiniz
  • Makyajın ömrünü uzatıyor
  • Fiyatı orta düzeyde.
  • Gözenekleri kapatma da orta buluyorum. 
  • Fiyatı 45 TL

FİYATLAR İNDİRİMSİZ HALLERİDİR.

2 yorum: