9 Şubat 2018 Cuma

BUGÜN NE KULLANDIM #2 WHAT I USE TODAY ? #2


Herkese merhabalar.
Son zamanlarda kullandığım ürünlerde değişikliğe gittim.

Far paleti anastasşa beverly hills anastasia modern renaissance paleti 
pigmenler efsane renklere diyecek laf yok bana hediye geldi.
Maalesef türkiyede satılmıyor.

Maskara Flormar Spider Lash
Sanırım bu markanın en sevdiğim ürünü. Bittikçe alırım.Yalnız 3 rengi var ben sadece lacivert olanı kullanıyorum. İndirimde 10 TL ye falan denk geliyor.

Eyeliner The balm
Eyeliner pek çekemiyorum ve kendime de yakıştırmıyorum.
Ama arada biraz öğrenmek amaçlı sürüyorum.
En sevdiğim eyeliner tabi ki the balm mat bitişli ve simsiyah.
Fiyatı indirim zamanı 20 TL civarında oluyor sanırım.

Faberlic double plat fondoten ve baz
hem baz hemde fondoten bir arada. Sıktığınızda ikisi de geliyor.
Kalıcılık orta düzeyde. Hafif lekeleri yada sivilceleri olanlara yetecektir.
Canlı görünüm sağlıyor.
Fiyatı 30 TL civarında.

Kiko BB Cream
bb krem olarak asla kullanmadığım sadece fondotenden önce baz olarak uyguladığım bir ürün.
Görnüşte simli ışıltılı gibi duruyor ama dağıtınca hiç bir ışıltı vs yok.
İndirimde 12 TL'ye almıştım. Gittiğimde bulursam yine alabilirim.

Fırçalar ise 
Aliexpress
Banggood
Seval kozmetik

8 yorum:

  1. ahh o palet :-)))

    YanıtlaSil
  2. I'm really curious to try Kiko BB Cream :D I'm addicted to this brand :D

    NEW OUTFIT POST | HUSTLE AND BUSTLE AND A LOT OF THINGS <3
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  3. Lovely post dear! Have a great weekend!

    YanıtlaSil
  4. The palette is amazing:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. The Palette is so nice! Do you want to follow each other via GFC? If yes, let me know on my blog.

    Best wishes Moni from Glam & Shine

    YanıtlaSil
  6. paletin renkleri enfes :D

    YanıtlaSil
  7. Beautiful, I love it!

    New follower!
    ❤ Mary María Style ❤

    YanıtlaSil