22 Şubat 2018 Perşembe

Çeyiz Parçalarım #14


Çeyiz meraklıları kesinlikle buna bayılacaktır.
Aslında klasik olan ürünleri severim ama bu banyo seti hem spor hemde klasik duruyor.
Ne zaman aldığımı inanın hatırlamıyorum 2 yıl olmuştur.


Ara sıra english home mağazasını uğrarım. Denk gelirsem uygun fiyatlı ürünleri alıyorum.


Altındaki detayı görür görmez kaptım.
Hatırlarsanız bardak yazımda yine bu detay vardı.


15 TL'ye banyom için bu 3lü seti aldım.
Sizce nasıl? Bu tarz ürünler kişiye kalır ama ben sizinde görüşlerinizi merak ediyorum.

3 yorum:

  1. Güzel günlerde kullanın hoş ve gösterişli

    YanıtlaSil
  2. Adsız22.2.18

    Bu sete ben de bakmıştım ama epey pahalıydı. Çok uyguna almışsın ve çok şık gerçekten. :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil