17 Şubat 2018 Cumartesi

FABERLİC VİTA MANİA SET


Merhabalar,
Sizlere bu şeker setten bahsetmek istiyorum.
Faberlic markasına ait ahududu ve çilekli sette duş jeli ve vücut losyonu bulunuyor.
Faberlic 20 yıldır 28 farklı ülkede satış yapılıyor.


Kokularına bayıldım.
Meyve sevenler de bayılacaktır.
Ürünler 200 ml ve 75 ml.
Bence normal bir boyuttalar.
Sevgililer günü de yaklaşırken iyi fikir olabilir aslında.



Faberlic ürünleri ile #dblogudogumgunupartisi etkinliğim sayesinde tanıştım.
Kozmetik ürünlerini kullanıyorum ve başarılı buldum.
Bakım ürünlerine ise henüz daha geçmedim.



Ürünler bir çok ülkede seviliyor.
Bizim ülkemiz de ise anca yayılıyor.
Bunun sebebi ise çok tanınmamış olmaları.
Bu firmanın ürünlerine de danışmanlar aracılığı ile ulaşabilirsiniz.
Güvenilir birisi arıyorsanız sevgili Didem sizlere hem üyelik açısından hemde ürün açısından yardımcı olacaktır.


Eğer didem ile iletişime geçer iseniz duygunun blog yazısında görüp geldim derseniz sevinirim :)

5 yorum:

  1. Markayı ilk kez duydum, ambalajlar o kadar güzel ki tam yemelikkk😍😊

    YanıtlaSil
  2. Interesting review :)

    YanıtlaSil
  3. ambalajları bile o kadar güzel ki al beni diyorlar..

    YanıtlaSil