12 Şubat 2018 Pazartesi

FLORMAR BREATHİNG COLOR SERİSİ 06



Oje yorumlarımı aksattığımı fark ettim ve hemen sizlere özlemin bana gönderdiği flormar breathing color nail enamel ojesinden bahsetmek istiyorum.
Oje denilince aklıma flormar ve golden rose geliyor ne yalan söyleyeyim. Yıllardır en çok oje aldığım bu iki markalardır.


06 natural pink isimli oje mercan rengi aslında. Pembeyle alakası yok. Hatta turuncuya daha da yakın. Normalde bu rengi almam ama sürdükten sonra da gözüme hoş gözükmedi değil.

Bu seriyi duydum fakat ilk kez denedim.
Kuruma süresi oldukça kısa ve bu iyi bir şey.
Ben ne olur ne olmaz diye 10 dakika kadar bekledim.


Fiyatı 5 TL ama şuan da indirimde 4 TL.
Yaklaşık 15 rengi bulunuyor.
Kısa tırnaklarda da güzel duruyor. Burada benim tırnaklarım kısaydı.


Rengini ilk katta da veriyor. Hatta göstermek amaçlı tek kat sürdüm fakat siz daha opak bir görüntü isterseniz en az 2-3 kat sürmeniz gerekir.

1 yorum: