7 Şubat 2018 Çarşamba

GABRİNİ LOVER ROUGE SERİSİ KALEM RUJLARI

Merhabalar.
İnstagramda bunları görmekten bıktınız değil mi ?
Gabrini firmasını tebrik ediyorum takipçiye bakmaksızın herkese ürünlerini yolluyor.
Rujlar elime ulaşınca hemen denedim.
Bana geleli bir haftayı geçti.

Kalem ruj olarak sanırım sürümünü en iyi bulduğum rujlar diyebilirim.
Yumuşacık bir sürümü var.
Tek seferde bile gayet güzel renk veriyor.
Çizgi çizgi durmuyor.

Sol baştan 02 08 09 12 03 05 numaraları bana geldi.
Özellikle 02-03 numaraya bayıldım.

Kalıcılıklarını orta buldum.
Bir şey yiyip içmediğiniz zaman kalıcılar. Ama bir şeyler yiyip içince hafif hafif çıkıyor.



3 yorum:

  1. sürümleri çok kolay çok güzel bu rujlar :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. ben de bunlardan bahsettim bugün blogda :-))

    YanıtlaSil
  3. ne güzel rujlar güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil