16 Şubat 2018 Cuma

HİGHGENİC VE NİSS YAĞ ÇÖZÜCÜ



Herkese merhabalar.
Blogumda sanırım temizlik ürün deneyimi ile ilgili ilk yazımı yazıyorum.
Kötü görüntü için şimdiden özür dilerim.


Sol taraftaki yağlar oldukça inatçı daha önce temizledim ve tamamen çıkmamıştı.
İlk olarak highgenic köpüğü sıktım biraz bekledim sildim.
Yine kalıntılar vardı.
Daha sonra ise niss markasına ait aspiratör,fırın,ocak temizliği ürününü döktüm.
Normalde sprey olarak kullanılıyor ama ben yağlar çıksın diye iyice döktüm.



15-20 dakika bekledim.
Daha sonra ise temizledim.
Sonucu görünce baya şaşırdım.




Highgenic markasına ait ürünleri A101,bim gibi marketlerde ve online sitesinde bulabilirsiniz.
Niss markasına ait ürünleri de online olarak sitesinden alabilirsiniz.

3 yorum:

  1. It really look very effective.Thanks for sharing.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    YanıtlaSil
  2. Niss ürünlerini severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Good products.
    Kisses!

    galerafashion.com

    YanıtlaSil