13 Şubat 2018 Salı

İNSTAGRAMI KAPATTIM!




Herkese merhabalar,
Bugün sizlere benim için zor olan bir kararı açıklamak istiyorum.
Bu blog dünyasına 2014 yılında girdim fakat kendime ait bir blog sayfası ve instagram sayfasını 2015 nisan ayında gerçekleştirdim.
Sınırlı bir süreliğine değil kafama ne zaman eserse geri açmayı düşünüyorum.
Tabiki elimi ayağımı her yerden çekecek değilim. Buradan yazılarıma ve youtube kanalımdan da videolarıma devam edeceğim.
Ama instagram sayfamı dondurdum.
Aslında sebebi bir iki değil.
Bir de psikolojik yorgunluk var.

En önemli sebepleri sıralayacak olursam bunlar sizide rahatsız eden olaylardır muhtemelen;

  1. Aşırı derece de vaktimi harcamaya başladım.
  2. İndirim yazıları,ürünleri gördükçe gidip kullanmadığım bir sürü ürün aldım hem para israfı hemde ürün israfı.
  3. İnsanların her şeyi söyleyebilme hakkına sahip düşünceleri.
  4. Bloggerlar arası kavgalar,dedikodular..
  5. Firma-ürün savaşları
  6. İnstagram algoritması
  7. Emek karşılığını görememesi
gibi gibi bir sürü sizlere neden sayabilirim.

İlk 2 tanesi beni aşırı derece etkilediği için artık biraz geri çekilme isteği uyandırdı.
Bazıları diyecek kapatma vs. diye ama ben kapatma kararını 2016 mayıstan önce almıştım fakat hep arkadaşlarım kapatma dedi. Bende biraz daha pasif oldum yeri geldi aşırı aktif oldum. Ama artık bazı şeyleri kaldıramıyorum. youtube ve blogum bana bir süre yetecektir. Tabi instagram boşluğu her zaman olacaktır ama hayatım biraz daha sessiz sakin geçecektir. 

12 yorum:

  1. Hayırlı olsun.Kolaylıklar dilerim...

    YanıtlaSil
  2. Bence çok güzel bir karar vermişsin. Ben de geçen yazın başında bu kararı aldım ve uyguladım. Kafam o kadar rahat ki anlatamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4-5 gün oluyor biraz boşlukta gibiydim ilk gün ama sonra alıştım telefon elimde değil. kendime vakit ayırabiliyorum, indirimler var gittim baktım hiç bir şey almadım mutluyum :)

      Sil
  3. Aslinda birazcik da kendimizle ilgili bu vakit mevzusu hayirli olsun sen mutluysan 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendimizle ilgili evet ama bu saydığım sorunlar makyaj bloggerlerinin ortak derdi :) bazen istemesen de oluyor

      Sil
  4. çok güzel bir site :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun burdan takipteyim zaten. İnstigram çok kalabalık. 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet aşırı derece boş insanlarla dolmaya başladı ne yazık ki

      Sil
  6. O kadar haklısın ki instagram sanki insanı tükenmişlik sendromuna itiyor. Sürekli bir yarış halinde oluyoruz . Aslına bakarsan bende hiç zevk almamaya başladım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben son 1 senedir böyleydim ama emek vardı yeni gelen blogger olmayan insanlar ben bloggerım demeye başladığı zaman artık ara vermem gerektiğini anladım. onlar yüzünden bizlere firmalar güvenmez oldu haklılarda

      Sil
  7. Adsız26.2.18

    Ben de geçtiğimiz sene tüm sosyal hesaplarımı kapattım, sadece blog için vakit harcıyorum.
    Çok daha iyi oldu benim için. Sen de kendine daha fazla vakit ayırabileceksin bundan sonra eminim :)

    YanıtlaSil