22 Eylül 2016 Perşembe

BİTENLER #15




Herkese merhabalar.
Daha öncede dediğim gibi yazma isteğim bu aralar yok. 
Ama burayı da boş bırakmak istemiyorum.
**
Ay sonuna geldik tabi ki bitenleri de yazmazsak olmaz.
Çok şaşıracaksınız biliyorum ama çok az ürün bitirdim :)


Bath and body works ısland marg arita sıvı el sabunu


Daha öncede bir bath and body works sıvı el sabunu bitirmiştim onu okumak için buraya tıklayabilirsiniz

Bu sıvı sabunun da içerisinde küçük tanecikler var. Peeling etkisi yaratıyor. Bu limon kokulu bir sabundu. Kokusuna ve rengine bayılarak almıştım. İndirimli fiyatı 12 TL idi. 1 ay içinde bitti diyebilirim.

Urban care Naturals intense keratin sac bakım şampuanı aşırı yıpranmış saclar 



Saçlarım aşırı yıpranmış olduğu için denemek istemiştim. Urban care şampuan ve saç kremlerini kullananlar memnun olduğu için indirimde almıştım.

Bu şampuanın vaat ettikleri;
-Parlaklık verir.
-Yumuşaklık sağlar
-Kırıkların görünümünü azaltır
-Saçtaki hasarı onarır

Benim yorumlarım ise;
-Parlaklık çok olmasa da verdi.
-Yumuşaklık sağlamadı. Ekstradan saç kremi kullanmak zorunda bıraktı.
-Saçlarımda ki hasarları biraz olsun onardı.

Şampuan paraben içermiyor.
İndirimde 16-17 TL fiyatına geliyor.

Loreal paris üç etkili cilt düzgünleştirici kadifemsi tonik


Loreal markasının cilt ürünlerini pek kullanmıyorum.
Bunu da annem sıklıkla kullanıyor.
Bende arada denedim fakat cildinizi temizledikten sonra bunu uygularsanız daha çok işe yarabilir.
Benim cildimi çok fazla yaktı.

Etkileri;
-Pürüzleri nazikçe giderir
-Cildi rahatlatır
-Cildi yumuşatır
-Kuru ve hassas ciltler için

Benim cildim karma olduğu için yakmış olabilir diye düşünüyorum.
İndirimde 10 TL fiyatı vardı.

Farmasi lime refreshing face scrub



Değişik peelingler denemeye başladım. 
Farmasinin bu limonlu olanı aldım fakat içerisindeki tanecikler büyük.
Cildime zarar vermedi ama çok çabuk bitti.
Çok katı da değil çok sıvı da değil.
Akışkan yapıya sahip bu yüzden 1 ayda bitti.
8 TL fiyatı vardı.

Rival de loop gözenekleri arındırıcı bant



Rossmandan aldığım bu gözenek arındırıcı banttan çok umutluydum.
Aldığım akşamı hemen denedim.
İçerisinden 3 adet bant çıktı. Ben daha fazla çıkar sanıyordum.
Alnıma,burnuma ve çeneme yapıştırdım ve 20 dakika kadar bekledim.
Alnımda çok fazla sonuç alamadım.
Burnumda işe yaradı. Sırf bunun için tekrar alınabilir.
Çenem de ise biraz gözenekleri aldı ve oradaki ufak tüyleri de çekti.

Arkasında yazanlar;
-Çay ağacı yağı içerir .
-T bölgesindeki fazla yağı alır.
-Burun üzerindeki ve çenedeki siyah noktaları alır

Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 10 TL altında olduğuna eminim.


Watsons seduce body spray sofistike misk kokusu


Watsonslar da bir alana bir bedava varken almıştım.
Kokusu tam yaz aylarına uygundu bende yaz aylarında bitirdim :)
İki tanesini 7 TL'ye almıştım.


Sevgilerle Duygu.

7 yorum:

  1. Adsız22.9.16

    Ben de Seduce lara bayılıyorum.
    Sürekli ürünlerimden biridir kendisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevdim diğerlerine de bakacağım

      Sil
  2. Loreal'in üç etkili toniği benim de cildimi yakmıştı. Hassas citler için diyor amaa ben de anlaşamamıştım. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizi hassastan saymıyorlar :) rica ederim

      Sil
  3. Gözenek arındırıcı bandı merak ettim şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kere de olsa dene bence daha fiyatı da uygun

      Sil
  4. loreal temizleme suyunu ben sevmiştim fena değildi .. B&BW sıvı sabunlar eskiden favorimdi şimdi gidip alamıyorum ama hala elimde birkaç tane var .-))

    YanıtlaSil